زکات علم من

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت زکات علم من


سپاهان درب
افشای تلاش ناکام گوگل برای خرید ۳۰ میلیارد دلاری اسنپ
ترکمنستان، انتخاب چین برای خط لوله چهارم
رابطه جالب هندی‌ها و ترویست‌ها!

۱۵۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

گوگل در سال ۲۰۱۶ تلاش کرده بود برای خرید شرکت اسنپ مالک شبکه اجتماعی اسنپ چت، ۳۰ میلیارد دلار بپردازد، اما تلاش های آن به نتیجه نرسیده بود.

باید دید که مسئولین ایرانی تا کی می خواهند اختلاف مالی با ترکمنستان را بهانه به تاراج دادن فرصت های ارزشمند ایران در بازار گاز قراردهند.

پیتر راسل از نگاه نژادپرستانه به هندی‌ها گلایه می‌کند و از غیرمنطقی بودن بعضی از این واکنش‌ها که شرایط گاها طنزی را ایجاد می‌کند می‌گوید. این استندآپ کمدی را با زیرنویس فارسی در «تابناک» می‌بینید.

انفجار در نیروگاه حرارتی شرکت ذوب آهن اصفهان، کار برق رسانی به این واحد تولیدی را با اخلال مواجه کرد اما خسارت جانی نداشت و کارگران شاغل در این بخش آسیب ندیدند.

شاخص قیمت تولیدکننده بخش صنعت در فصل بهار 1396 به عدد 210.3 رسید که نسبت به شاخص فصل قبل (209.1)، 0.6 درصد و شاخص فصل مشابه سال قبل (193.3)، 8.8 درصد افزایش داشته ­است.

حسن تفتیان، دونده سرعت ایران که دیشب در دور مقدماتی در گروه ششم با اوسین بولت، دونده افسانه‌ای جهان همگروه بود با رکورد 10.34 در جایگاه پنحم ایستاد و به نیمه نهایی نرسید.

نیمار جونیور که جدایی‌اش از بارسلونا و پیوستنش به پاری‌سن‌ژرمن پس از کش‌وقوس‌های فراوان سرانجام نهایی شد، ساعت 9 صبح امروز (جمعه به وقت محلی اسپانیا/ 11:30 به وقت تهران) به همراه پدر و دوستان خود از طریق فرودگاه شهر بارسلونا این شهر را به مقصد پاریس ترک کرد. در فرودگاه تعداد زیادی خبرنگار و عکاس به منظور تهیه گزارش و عکس حضور داشتند.

دادمرز در فینال به مصاف کوین جردن سویرادو از آمریکا رفت که با نتیجه 6 بر صفر به پیروزی رسید و مدال طلا را از آن خود کرد.

عراق و دولت نیمه مختار کردستان عراق، بر سر انتقال نفت به پالایشگاه های ایران با یکدیگر به مشکل جدی خورده اند.

صفحه نخست روزنامه‌های اقتصادی امروز کشور قابل مشاهده است.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/